Jump to content

Hvor kan man pusse på båten i Oslo-området?

Josteinb

Recommended Posts

Jeg er ivrig på å kjøpe meg en båt, men problemet er plass til å pusse og klargjøre båten. Jeg bor i blokk på Haugerud og har derfor ingen garasje eller oppkjørsel hvor jeg kan sette båten. Dette er det siste hindret før jeg virkelig kan leite etter båt. Ser for meg en trebåt i størrelsen 24-34 fot. Noen som har peiling på et sted hvor man kan sette båten i tre-fire måneder og hvor jeg kan ta grovpussen og lakkinga? Hele Oslo-området og nedover mot Moss er interessant. Tips mottaes med stor takk!

De fleste stedene må du vel være medlem for å få lov til å stå og pusse opp, men innmeldingskostnadene er nok ikke noe du vil merke stort til på budsjettet om du skal igang med et slikt prosjekt. Siden et sted å stå og pusse båt er det siste hinderet, vil det si at du allerede har tillgang på båtplass. Det er det som pleier å være det største hinderet for å skaffe seg båt i denne regionen.

HER finner du en oversikt over båtforeninger. Det finnes sikkert andre oversikter også, men det var denne jeg fant i farta.

Send mail eller ring rundt, så får du nok svar og pris.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...