oda78 Startet 2.Februar.2011 Del på Facebook Startet 2.Februar.2011 Lurer spes. på høyden, ser for meg at en halvmeters pisk holder i massevis. Men det er alltid ok med noen tips om hvilke antenner som fungerer bra: ) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 det viktigste er nok å få plassert den i toppen av masta. Jo høyere opp jo større rekkevidde Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Denne Procom MA21MR. Lite vindbelastning og tåler endel juling. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Ødelegger ikke den da for de som har Windex ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
oda78 Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Takk Mulligan, den ser fin ut. Men jeg finner den ikke på noen nettbutikker? Sitér dette innlegget Link to post
oda78 Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Der fant jeg den, stoler på deg på dette tipset så blir vi ferdig med det; ) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Og hvor fant du den? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
oda78 Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Bergen Maritim Elektro Men jeg har allerede ombestemt meg. Veldig lang leveringstid og fryktelig dyr, 2156 pluss moms, ser ut som jeg ender med en transvoice istedet. Noen som har erfaring med disse? Sitér dette innlegget Link to post
Aldebaran Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Ødelegger ikke den da for de som har Windex ? Windex kan du bøye bakover med to 90° bøyer på stangen. Da kommer den ikke i konflikt med antenner og lignende. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Hvorfor ikke en standard Glomex 90cm stål eller glassfiberantenne til under 500 kroner? Seatronic og Maritim har godt utvalg. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mulligan Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Noen som har erfaring med disse? Har en sånn til kanal 70 antenna. Står på rekka akterut. Hva skal jeg si. Den virker. Men den skal byttes med stålpisk. Eneste som holder i seilbåt. Den er laget av Procom, men er en billigere kvalitet. De det står Procom på er proffutstyr. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Tror kanskje Comrod's antenner, i glassfiber, også holder mål i seilbåt? Sitér dette innlegget Link to post
oda78 Svart 3.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2011 Godt mulig. Men jeg går nok for en av de andre typene som er nevnt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.