jata Startet 2.Februar.2011 Del på Facebook Startet 2.Februar.2011 lurer på å kjøpe meg en garmin 521s. står i spesifikasjonen att den har innebygd sattelittkart. går det ann å bruke bare dette eller er man helt nøtt til å kjøpe kartbrikke? Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Er redd du må kjøpe sjøkart i tillegg. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
waroo Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 har lillebroren 421s. Det innebygde kartet er ikke brukendes etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Det innebygde kartet viser deg hvilket land du er i. Man trenger gjerne litt mer detaljer når man skal navigere mellom holmer og skjær, inn og ut av havner, etc. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
jata Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 ok. det var akkurat som jeg regnet med. takk skal dere ha. Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Jeg fikk latterlig billig orginal garminkart på ebay. Ta ett søk Sitér dette innlegget Link to post
Una Svart 2.Februar.2011 Del på Facebook Svart 2.Februar.2011 Vi valgte Garmin 521S med BlueChart G2 Vision og er meget fornøyd med det. Løp og kjøp Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.