olpi Startet 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2011 Jeg kjenner ikke båten: Er det noen her som kjenner godt til Nidelv 340? Er dette en drevbåt eller med fast aksel? Nordstar 350 er den helt lik Nidelv 340? Sjøegenskaper? Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Hei! Jeg kjenner ikke båten, men her er noe info, i tilfelle du ikke har sett det: https://baatplassen.no/i/topic/5135-nor-star-340/ https://baatplassen.no/i/index.php/topic/36759-nidelv-4000-noen-med-kjennskap/page__st__40 Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Det er drev på denne. Nor Star overtok formen etter Nidelv, modifiserte skroget bl.a større badeplattform derav Nor Star 350. Har vært ombord i Nor Star 350 på messer, virker som godt håndverk. Nidelv er også over gjennomsnittet i kvalitet, men de store Nidelvene har vært uforholdsmessig dyre. Nor Star 350/ Nidelv 340 har 5 sengeplasser så den har vært aktuell for oss....dersom vi får solgt den vi har... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 (redigert) OK takk for svar. Jeg trodde det var drev, men det sto ingenting i annonsen om det. Er vel Bravo drev da vel siden det er 270 Hk Yanmar? Bravo 3 har vel ikke vært det mest driftsikre, men Bravo 2 er vel noe bedre tilkoblet store dieselmotorer? Uansett, mistet lysten på denne... Hvilken båt har dere nå da Oteren? Redigert 2.Februar.2011 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Egentlig en Elwaro som ble påklistret Nidelv merker.Den ble aldri lagd av Nidelv i Arendal. Vi lurte på en slik, og ble av Nidelv tipset om at båten var ganske rank og følsom for vektfordeling ombord.NorStar har løst dette med automatiske trim flaps... Er det Yanmar motor så er det Mercruiser drev ja. Nidelv 340 er vel solgt i mindre enn 10 ex. ukurant båt etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 2.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.