BØstrøm Startet 5.Februar.2011 Del på Facebook Startet 5.Februar.2011 Har nettopp kjøpt meg en Bostrøm 37 seilbåt. Den er ganske bred bak, og kunne tenke meg å montere en skikkelig "terasse" bak på båten. Gjerne så bred(dyp) at jeg kan stå der å sløye fisk, trekke garn, ha lettbåten liggende der mm. Blir dette å bygge om båten til noe den ikke er, eller lar det seg gjøre? Har sett på diverse bilder av andre båter, men ikke noe i nærheten av hva jeg tenker meg. Noen som har erfaringer, eller har sett noe lignende? Håper på svar. Sjøgut Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 5.Februar.2011 Del på Facebook Svart 5.Februar.2011 ta en titt i katalogene fra batsystem.se. Praktisk, og pent nok. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Hulda Svart 5.Februar.2011 Del på Facebook Svart 5.Februar.2011 Hulda har montert en av de minste fra Båtsystem. Jeg ville ikke ha større blant annet for at jeg ikke ønsker at plattformen skal henge igjen i grov sjø. Min er akkurat nok til å holde stigen, og til å kunne stå på. Hulda, i etterpåklokskapens lys, kunne nok tålt en større plattform. Men når jeg er ute i virkelig drittvær, så dukker den et stykke under. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 5.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2011 Den på hulda synes jeg var liten. Kan man ikke bare montere plattformen litt høyere mht. sjø og vær? 2x1,5 meter var noe jeg hadde i tankene. Skulle gjerne ha sett det, eller hørt på noen med erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.Februar.2011 Del på Facebook Svart 5.Februar.2011 Du skal også tenke på at du skal ha ned en bade/redningsstige. Plattformen min er så høyt oppe som den lengste stigen tillater. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 21.Desember.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2021 Litt sen tilbakemelding. Bostrømen solgte jeg i 2014, men rakk før det å lage terassen, omtrent som jeg hadde tenkt meg. Legger ved ett bilde fra salgsannonsen den gang….. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.