Retox_93 Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Skumleste, så e så litt feil. Men de forventet omsette mellom 35-40 millioner. Vet ikke om de har greid det, men får håpe det Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Men de forventet omsette mellom 35-40 millioner. Omsetning og resultat er to vidt forskjellige ting. Vi får uansett håpe at de går i pluss. Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 For min del bruker jeg som regel Lindorff, siden jeg har abonnement her gjennom jobben. Jaaa, men hos Lindorff ga de Johs Lunde Marine Group AS høyeste kreditt-rating (5) så sent som i november. Det kan ha fått katastrofale konsekvenser for mange. I så tilfelle er det vel for mye å håpe at det får katastrofale konsekvenser for Lindorff. Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Key Freak Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Jaaa, men hos Lindorff ga de Johs Lunde Marine Group AS høyeste kreditt-rating (5) så sent som i november. Nå refererte ikke jeg til ratingen til Nye Scand Boats i innlegget mitt, kun omsetning og årsresultat. Ratingen til Lunde kjenner jeg til, siden det var jeg som nevnte den i Lunde-tråden... At ratingen kan være så høy kort tid før en konkurs kan skyldes mange forhold vi bare kan spekulere i. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lazy Svart 22.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2011 (redigert) Noen som har noen oppdaterte rykter angående denne saken ?? eller oppdaterte tall Redigert 22.Februar.2011 av Lazy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 22.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2011 Jaaa, men hos Lindorff ga de Johs Lunde Marine Group AS høyeste kreditt-rating (5) så sent som i november. Ikke mye verdt den ratingen der. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Linea Svart 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2011 Jeg bor i Arendal og det er ikke noe som tilsier at Nye Scand skal ha gått konkurs, ingen rykter som går. Rimelig sikker at det ville kommet på trykk i lokalavisa Agderposten. Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 24.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2011 Takk for info Det var godt å høre at alt står bra til Lokalavisene er vel den beste temperaturføleren...så lar vi rating være rating :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.