atvv Startet 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2011 Jeg har en åpen båt beregnet for fiske. Denne sesongen har jeg håpet på litt bakgrunnstøy, blir litt ensomt der ute etter 8-10 timer. Er det noen enkle radioer der ute som fungerer i åpen båt, gjerne fast monterte. Er det noen enkle nye småe dingser som bare trenger 12v og en høytaler. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Noe sånt? Radio med Ipod docking Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Sturee Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 http://webshop.nettbaat.no/storefront.php?pid=3429 har lett litt rundt, denne ser jo ut til å funke til ditt bruk. har selv funnet et annet system jeg vil bruke, sjekk gjerne tråden min... Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 6.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Honduras. Kjenner du noe til den fra Fusion. Ser at den har VHF mottaker. Kan man lytte til de ulike VHF kanaler som på en vanlig VHF? Og leveres den med antenne for VHF? Sitér dette innlegget Link to post
atvv Svart 6.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2011 Hei se der, der var`n. Takk for hjelpen,den fusion der var snasen, bryr meg ikke om docking stationen, men de selger den uten ser jeg. supert. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 7.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2011 Kjenner ikke til produktet i bruk, så legg ut info når den er testet Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.