Jump to content

Er motorbåtfolk usympatiske hekksjøgeneraler?

Aight

Er motorbåtfolk usympatiske hekksjøgeneraler?  

175 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hvorfor er det alltid søringer som tar seg nær av nordlendinger? :rolleyes:

Det ville ikke vært mulig å bodd her sørpå om man skulle ta seg nær av det nordlendinger lirer av seg til stadighet.

(Er sambo med en av dem på 8 året)

De som tror det er lett å finne en som er født og oppvokst i Oslo her sørpå, tar sørgelig feil. (Det er innflyttere fra hele norge og verden som utgjør den største andelen søringer her i byen) :giggle:

Ellers, så har jeg ikke svart på denne undersøkelsen heller. Ingen av svaralternativene er i nærheten av hva jeg ville svart om jeg kunne utformet svaret selv.

Å trekke likhetstegn mellom hekksjøgeneraler og motorbåtfolk, blir for teit. At det er motorbåtfolket som har motor nok til å plage andre med hekksjø er da ikke det samme som at de gjør det. Det at man har pinnebåt, fritar en ikke for å vise hensyn på sjøen.

Noen av disse meningsmålingene er så fordummende at jeg ikke klarer å se grunnen til at denne og den andre som ligner har blitt flyttet fra OT og hit. Det burde etter min mening være enda et forum for slikt. Gjemt et sted under OT og hvor slike spørsmål som: ER RIKE/INNVANDRERE/UTLENDINGER/MOTORBÅTFOLK/SØRINGER/BØNDER bedre enn FATTIGE/NORDMENN/SEILBÅTFOLK/NORDLENDINGER/KYSTFOLK? (Stryk det som passer) og hvor svaralternativene er feks.

* - "MOTORÅTFOLK RULER OG SEILBÅTER ER BEMANNET MED KLYSER" eller

* - "NEIDA, JEG KJENNER EN MED MOTORBÅT SOM HAR STØTTESEIL"

Rett og slett et sted hvor man lett kunne slippe å komme over dem. Og om man tar med de teite kranglene som har pågått på OT i det siste inn på samme sted, hadde jeg nok logget på oftere.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

JA, vi er noen selvopptatte arrogante jævlær hele gjengen :discuss: I allefall vi rasshøla med motorbåt her sørpå. :cool:

Så hold deg med lakentørkeren der oppe du hører hjemme.

Bare så ingen blir støtt :lol::lol::lol::lol:

Flere glupe meningsmålinger?

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

JA, vi er noen selvopptatte arrogante jævlær hele gjengen :discuss: I allefall vi rasshøla med motorbåt her sørpå. :cool:

Så hold deg med lakentørkeren der oppe du hører hjemme.

Bare så ingen blir støtt :lol::lol::lol::lol:

Flere glupe meningsmålinger?

Hvis man ikke hadde hatt motorbåtene og hekksjøgeneralene og irritere seg over på sjøen, så hadde man sikkert begynt og irritere seg over mannskapet i stedet. Og det hadde vært værre...

Dessuten hadde vi ikke hatt noe som helst å snakke om... :tongue:

:cheers_wine::cheers::drink::cheers::cheers_wine::lol::lol::lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...