Aight Startet 6.Februar.2011 Del på Facebook Startet 6.Februar.2011 Lurer bare... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 6.Februar.2011 Del på Facebook Svart 6.Februar.2011 ...hvorfor er det alltid en nordlending? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Aight Svart 6.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2011 (redigert) ...skulle det ha noe å si? Redigert 6.Februar.2011 av Aight (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 6.Februar.2011 Del på Facebook Svart 6.Februar.2011 ...hvorfor er det alltid en nordlending? som kommer med slikt vås.. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Aight Svart 6.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Februar.2011 Vås? Lite uskyldig spørsmål.. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 6.Februar.2011 Del på Facebook Svart 6.Februar.2011 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 sammefaen hva slags båt du har - er vel bare å titte bakover når du er steder man kan mistenke å plage andre med hekkbølger Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 ...hvorfor er det alltid en nordlending? som kommer med slikt vås.. Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Aight Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Hvorfor er det alltid søringer som tar seg nær av nordlendinger? Sitér dette innlegget Link to post
Stella Ulefoss Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 jeg har kjørt fort Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Hvorfor er det alltid søringer som tar seg nær av nordlendinger? Det ville ikke vært mulig å bodd her sørpå om man skulle ta seg nær av det nordlendinger lirer av seg til stadighet. (Er sambo med en av dem på 8 året) De som tror det er lett å finne en som er født og oppvokst i Oslo her sørpå, tar sørgelig feil. (Det er innflyttere fra hele norge og verden som utgjør den største andelen søringer her i byen) Ellers, så har jeg ikke svart på denne undersøkelsen heller. Ingen av svaralternativene er i nærheten av hva jeg ville svart om jeg kunne utformet svaret selv. Å trekke likhetstegn mellom hekksjøgeneraler og motorbåtfolk, blir for teit. At det er motorbåtfolket som har motor nok til å plage andre med hekksjø er da ikke det samme som at de gjør det. Det at man har pinnebåt, fritar en ikke for å vise hensyn på sjøen. Noen av disse meningsmålingene er så fordummende at jeg ikke klarer å se grunnen til at denne og den andre som ligner har blitt flyttet fra OT og hit. Det burde etter min mening være enda et forum for slikt. Gjemt et sted under OT og hvor slike spørsmål som: ER RIKE/INNVANDRERE/UTLENDINGER/MOTORBÅTFOLK/SØRINGER/BØNDER bedre enn FATTIGE/NORDMENN/SEILBÅTFOLK/NORDLENDINGER/KYSTFOLK? (Stryk det som passer) og hvor svaralternativene er feks. * - "MOTORÅTFOLK RULER OG SEILBÅTER ER BEMANNET MED KLYSER" eller * - "NEIDA, JEG KJENNER EN MED MOTORBÅT SOM HAR STØTTESEIL" Rett og slett et sted hvor man lett kunne slippe å komme over dem. Og om man tar med de teite kranglene som har pågått på OT i det siste inn på samme sted, hadde jeg nok logget på oftere. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
CB. Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Nå kan en fortsatt selv bestemme hva en ønsker å lese og delta i. Nå har du jo deltatt 100 % i den fordummende tråden som du mener den er, sier ikke mere jeg hehe Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mariell Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 JA, vi er noen selvopptatte arrogante jævlær hele gjengen I allefall vi rasshøla med motorbåt her sørpå. Så hold deg med lakentørkeren der oppe du hører hjemme. Bare så ingen blir støtt Flere glupe meningsmålinger? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Aight Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Hehe Har da aldri sagt at jeg mener det Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Sånn forøvrig har jeg det bra og er helt enig med innlegget til RSL Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Gas Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Kan godt tenke meg seilbåt,men da uten mast og kjøl,og den må gå mellom 20 og 30 knop Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 jeg har ingen planer om pinnebåt og er heller ikke så begeistret for baltic. Synes kansje litt synd på de som lar seg irritere over kluthuene eller fjordplogførerne når de er ombord. Ta det ut her inne å få det ut av systemet før sesongen starter. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Gjett hva jeg stemte!!! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Aight Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Tipper du er glad i Baltic'en din Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Hvis man ikke hadde hatt motorbåtene og hekksjøgeneralene og irritere seg over på sjøen, så hadde man sikkert begynt og irritere seg over mannskapet i stedet. Og det hadde vært værre... Dessuten hadde vi ikke hatt noe som helst å snakke om... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Aight Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Krølle Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 JA, vi er noen selvopptatte arrogante jævlær hele gjengen I allefall vi rasshøla med motorbåt her sørpå. Så hold deg med lakentørkeren der oppe du hører hjemme. Bare så ingen blir støtt Flere glupe meningsmålinger? Hvis man ikke hadde hatt motorbåtene og hekksjøgeneralene og irritere seg over på sjøen, så hadde man sikkert begynt og irritere seg over mannskapet i stedet. Og det hadde vært værre... Dessuten hadde vi ikke hatt noe som helst å snakke om... Sitér dette innlegget Link to post
Aight Svart 7.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Ja JLDO det er under testing... Sålangt er resultatene nedslående, hekkbølgen ble redusert med 55% Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 7.Februar.2011 Del på Facebook Svart 7.Februar.2011 Liker hvordan pollen din går Aight Hatten av for deg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.