Aight Svart 12.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2011 At du aldri har blitt plaget av hekkbølgen til Baltic'en kan jo ha noe med at du sitter i den? Link to post
Luna III Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 Noen ganger er det bare morsomt å lese tråder her på BP. :lol: :lol: Link to post
Kodvaag Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 Sto på finn.no at Baltic'en min gjorde 27 knop. Høres drøytt ut, men 25 bør den greie... Men, slapp av seilbåtfolk, når jeg ser dere tar jeg alltid hensyn: Jeg halverer alltid farta, så ikke jeg skal gå så fort forbi. Pleier å holde vinkeavstand, man vil jo være litt sosial og ha det hyggelig. ...så pleier dere å vinke tilbake med seilmasta, har alltid lurt på hvordan dere får det til. Men, jaja, koselig er det lell! Snart sommer nå... Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Seilaren Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 Det verste er jo at mange i halvplanende båter er så dumme også... God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Astor Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 Nå har vi nådd midtvintersnivået. Heretter blir alt mye bedre..... Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Disisel Svart 13.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2011 Jeg har hatt motorbåt i mange år, har nå konvertert til seil, da vi var lyst til å prøve det. Har opp gjenom årene truffet mange båtfolk,både seil og motor. At jeg oppfatter mange seilere som en merkelig rase, det skal jeg inrømme. For meg ser det ut som at jo mindre seilerfaring dess mer arrogant. Link to post
småbåtentusiasten Svart 14.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2011 Har du bilder eller tegninger av skroget på "fjordplogen", "jeglikerdegogså" ? Link to post
Avsluttet_1 Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Link to post
CB. Svart 8.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 Heretter blir alt mye bedre..... Jepp, nå KOMMMER våren og snart sjøsetting og nye hekkbølger hehe Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn