Jump to content

Går det ann å bytte ny, ubrukt kartbrikke?


eysteind

Recommended Posts

Hei!

Har kjøpt mesteparten av utstyret til Halco`n i Danmark. Bl.a en Lowrance kartplotter. Dette var et demotilbud med kart over hele skagerak inkludert. Dette er navionics gold 5G410XL.

Da eg snakket med de i telefon sa de at det gikk ann å bytte dette i norsk kart, men da eg ikke har dette skriftlig tror eg at eg står svakt med tanke på reklamasjon. Dessuten blir det mye tull med toll ol.

 

Da Skagerak ikke er midt område lurer eg på om det går ann å få byttet dette kartet på et eller annet vis til et kart for mitt område. Litt surt å legge et kartbrikke til 3000,- på hylla...

Link to post
Share on other sites

Mulig det går, men XL brikke er vel gått litt ut på dato. Når kjøpte du den ?

XL3 brikkene har 3 ganger dekning for samme prisen 2990.-

Du dekker hele Norge + halve Danmark med 2 stk. XL3 brikker, 11 og 12G.

Sjekk her

Fikk den ettersendt og hentet den på postkontoret i dag. Betalte ikke mer en 5000,- for plotteren inkludert kart, men vil likevel ikke la de støve ned. Det står skrevet March 2004 på brikken som eg regner med er produksjonsdato. Hva tror dere eg kan få for brikken om eg selger den?

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte min Lowrance 3300C fra Danmark. Jeg fikk Norske XL3 kart med og fikk beskjed om att det kostet 600.- når jeg i fremtiden skall oppdatere karta.

Hvis du ikke får byttet kartet der du kjøpte det. burde det gå att oppgradere til *Norske kart

Hvor kan eg evt. oppdatere karta? I en vanlig butikk som selger kart?

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Jeg vurderer å anskaffe slik brikke for oslofjorden (fra oslo til sørlandet).

 

Har en Magellan Meridian Color med plass til SD kort.

 

Har noen peiling på hva slags detaljer som er i "Basiskart EU M Marine 1.05"?

 

Du kan jo si fra hvis du er interessert i å selge den.

 

SISTE: Slike innlegg skal visst sendes som "IM"...

Redigert av nixxon (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...