eysteind Startet 15.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2004 Hei! Har kjøpt mesteparten av utstyret til Halco`n i Danmark. Bl.a en Lowrance kartplotter. Dette var et demotilbud med kart over hele skagerak inkludert. Dette er navionics gold 5G410XL. Da eg snakket med de i telefon sa de at det gikk ann å bytte dette i norsk kart, men da eg ikke har dette skriftlig tror eg at eg står svakt med tanke på reklamasjon. Dessuten blir det mye tull med toll ol. Da Skagerak ikke er midt område lurer eg på om det går ann å få byttet dette kartet på et eller annet vis til et kart for mitt område. Litt surt å legge et kartbrikke til 3000,- på hylla... Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2004 Mulig det går, men XL brikke er vel gått litt ut på dato. Når kjøpte du den ? XL3 brikkene har 3 ganger dekning for samme prisen 2990.- Du dekker hele Norge + halve Danmark med 2 stk. XL3 brikker, 11 og 12G. Sjekk her Fikk den ettersendt og hentet den på postkontoret i dag. Betalte ikke mer en 5000,- for plotteren inkludert kart, men vil likevel ikke la de støve ned. Det står skrevet March 2004 på brikken som eg regner med er produksjonsdato. Hva tror dere eg kan få for brikken om eg selger den? Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 16.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2004 Jeg kjøpte min Lowrance 3300C fra Danmark. Jeg fikk Norske XL3 kart med og fikk beskjed om att det kostet 600.- når jeg i fremtiden skall oppdatere karta. Hvis du ikke får byttet kartet der du kjøpte det. burde det gå att oppgradere til *Norske kart Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 16.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2004 Jeg kjøpte min Lowrance 3300C fra Danmark. Jeg fikk Norske XL3 kart med og fikk beskjed om att det kostet 600.- når jeg i fremtiden skall oppdatere karta. Hvis du ikke får byttet kartet der du kjøpte det. burde det gå att oppgradere til *Norske kart Hvor kan eg evt. oppdatere karta? I en vanlig butikk som selger kart? Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 16.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2004 Hva med å prøve Nautisk Forlag? De forhandler det meste av slike ting, sender over hele landet, og kan kontaktes pr. telefon og mail. Litt usikker på om de fører disse kartene, men det finner du fort ut. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Suzuki Svart 16.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2004 Hva med å annonsere brikka ? Kan sikkert få litt for den, samtidig som du sparer det gen masse bry og surr. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
joelle Svart 16.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2004 Hvor kan eg evt. oppdatere karta? I en vanlig butikk som selger kart?I Norge kostet det 50% av ny, men i Danmark kostet det 600 dkr.Gå in på altavista.dk og søk på navionics så får du opp en god del leverandører Sitér dette innlegget Link to post
nixxon Svart 8.November.2005 Del på Facebook Svart 8.November.2005 (redigert) Jeg vurderer å anskaffe slik brikke for oslofjorden (fra oslo til sørlandet). Har en Magellan Meridian Color med plass til SD kort. Har noen peiling på hva slags detaljer som er i "Basiskart EU M Marine 1.05"? Du kan jo si fra hvis du er interessert i å selge den. SISTE: Slike innlegg skal visst sendes som "IM"... Redigert 8.November.2005 av nixxon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.