GM37 Startet 8.Februar.2011 Del på Facebook Startet 8.Februar.2011 Hei Er det noen som gjenkjenner alarmen på bildet og kan fortelle meg hvilken type / model alarm dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 (redigert) Ja er temmelig sikker på at det er en xxxxxxxx Forklar litt hvorfor du vil vite det. Redigert 8.Februar.2011 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Dummy? Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 (redigert) Beklager, men dette er nok muligens en dummy, likner i allefall veldig på dummyalarmer som ble solgt til bil noen år tilbake, koble til spenning så blinker dioden. Redigert 8.Februar.2011 av Christensen (see edit history) Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
GM37 Svart 8.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Hei Bøljan Den sto i båten min da jeg kjøpte den, men forhandler hadde ikke noen opplysninger om den da det var inbyttebåt. Send gjerne privat IM. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Må ikke være en dummy,det kan også være varsel-lampen til tyverialarmen. Monterte en alarm i 1996, med en slik varseldiode. Produktet var fra Sverige(tror jeg), og det het noe slik som "svegard"(tror jeg). Flott alarm uten feilmeldinger. Var på hele året når båten ikke var i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Må rette litt på meg selv. Husken var litt dårlig. Alarmen heter"swedeguard". Vis du har denne så skal du også ha fjernkontroll. Forøvrig fører www.bilmiljo.no, dette produktet. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Enig med Vidar B. Dette behøver ikke være en dummy fra f.eks Biltema. Flere type alarmer ble levert med slike "blinkere". Sitér dette innlegget Link to post
GM37 Svart 8.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Flott. Takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 I min båt står dette: I tillegg så er det en nøkkelbryter langt bak på ene siden. Noen som vet hva det er? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Mix Svart 8.Februar.2011 Del på Facebook Svart 8.Februar.2011 Det der minner om en hjemmelagd trippel lekkasjeopphengsforkopling. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 9.Februar.2011 Del på Facebook Svart 9.Februar.2011 Hei Kodvaag Er det ikke noe annet utstyr tilkoblet den? Ser ut som sentral med sirene. Det bør være noen alarmgiver tilkoblet den (bevegelsesdetektor, tråkkematte, megnetkontakt på/i dører ell.) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.