Jump to content

Noen som vet hvem som eier min gamle gilbert 21?


Gilbert1

Recommended Posts

Heisann!

 

Savnet etter gamle båten min er nå så stort at jeg prøver å leite den opp igjen.

 

Jeg mener å huske at gilberten var en '95 modell.

Når jeg solgte båten, var den rullemalt blå, hadde hvite plaststoler og en hjemmelakkert evinrude 70hk.

Båten hadde hatt noen skader i skroget og har vært på havets bunn før jeg kjøpte den og lappet den sammen.

 

Jeg var i kontakt med han som kjøpte båten av meg via mail, men klarer ikke finne igjen mailene som ble skrevet da jeg første gang ville kjøpe den igjen.

Det jeg vet er at båten ble pusset opp ytterligere med tepper innvendig, sort vindskjerm, blå bøttestoler, anlegg, også mener jeg det var en mariner motor som sto på den på bildene jeg fikk.

 

Båten ble solgt til far og sønn i Bergensområdet, som skulle ha båten liggende med hytten? sin på Os utenfor Bergen?

Om ikke jeg husker heeeelt feil, så heter han som kjøpte båten Terje?

 

Om du som kjøpte denne båten av meg leser dette, så bor jeg ca. 45 min. nord for Bergen og ca. 5 min nord for Knarvik, kanskje du husker det?

 

Nå har jeg vrengt de små grå som bare det, så om du kjenner til denne båten, så ring eller mail meg snarest, da jeg ønsker å kjøpe den igjen!:)

 

Edit: Jeg fant noen bilder jeg heldivis lagret av den, dette er etter at de som kjøpte den av meg pusset den opp!

p6230068.jpg

deler_004.jpg

p6200046.jpg

Mvh.

Truls Andersen

 

915 26 155

 

andersen_truls@live.no

Redigert av gilbert1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Fantastisk! Fant akkurat mailadressen din igjen etter mye kødding med å åpne gamle mailadresser og styr.

Så du har nok fått en mail av meg:)

 

Hadde vært helt hinsides fantastisk om du klarte å finne igjen han du solgte den til :thumbsup:

 

Vi kan snakkes på mail!

 

Herregud for en strålende dag! jiiiho! :flag:

Redigert av gilbert1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...
  • 2 år senere...
  • 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...