Jump to content

Erfaring med Unison Forsikring


Morten_L

Recommended Posts

Jeg har en bekjent som har begynt som forsikringsselger for Unison forsikring, han har regnet på forsikringene mine og kommet med veldig bra pris på båtforsikringen.

 

De er såpass mye rimeligere at jeg lurer på om noen har erfaring med dem før jeg tør å slå til :-)

 

3456,- før rabatt for min Jeanneau Sun Fizz 40. Fullkasko

 

Fikk også beskjed om at de ikke har aldersavkortning på rigg

Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde en beregning av min båt. Resulatet ble nesten kr. 2000 mer enn det jeg betaler i dag. Unison plasserer seg faktisk i det øvre sjiktet, sammenlignet med de prisene jeg fikk da jeg kjøpte båten våren 2010.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Nyskjerrig på hva du betaler for din båt. Hadde vært artig å visst. Min Saeline F34 Kr. 7.600,-

 

Har Unison gjennom vår bilklubb BMW Car Klubb og sparte faktisk fra Tryg (vesta) 7.860,- i året på, båt, hus,4 biler, moped og ikke minst en Saedoo RX vannskcooter, som nesten ingen vil ha, men som de har en flott pris på

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...