Disisel Startet 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2011 Jeg fant for en tid tilbake et innlegg som omhandlet hvordan man kobler ekstern regulator til en Hitatchi 80A dynamo, men jeg finner ikke igjen innlegget, det var med bilder og det hele. Kan noen hjelpe meg med en link? Jeg vurderer Ladac eller YA12, synspunkt? Sitér dette innlegget Link to post
Vidarfre Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Kanskje noe her du kan bruke? http://www.ladix.no/index.php?option=com_remository&Itemid=121&func=select&id=4&orderby=2&page=2〈=nb Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Ingar Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Prøv å søke igjen etter Hitachi, altså uten 't'. vet ikke hvordan regulatoren er på denne dynamoen, men er den tilsvarende vanlig minusregulert Bosch kan kan man bruke en ladac 1205 om kjøres i parallell med den innebygde. Alternativt benytte en børsteholder, dette gir mulighet for alle koblinger. Bilde av børsteholder her. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Hei Disisel! Det er kanskje denne du er på jakt etter? Her beskrives det hvordan du skal modifisere dynamoen for å montere PDAR laderegulator. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 11.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2011 Eller denne? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.