MaxiMarius Startet 12.Februar.2011 Del på Facebook Startet 12.Februar.2011 Hei alle båtfolk! Som emnetittel sier; Snuser litt på en Beneteau 24 eller 27. Noen som har noen erfaringer? Har en Maxi 77 i dag, men har lyst til å prøve noe annet. Veldig fornøyd med Maxi'n men det er noe med disse gamle Frist båtene som tiltaler meg i positiv retning. Alle erfaringer, gode og dårlige tas imot med takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 13.Februar.2011 Del på Facebook Svart 13.Februar.2011 Hei Jeg har en 24, veldig fornøydd med; seilegenskaper, akterkabin, eget toalett, kvaliteten på dekksutrustning, utseende. Mindre fornøyd med; stueplass inne, innenbords bensinmotor (ble byttet ut med Honda påhengs), lading av batterier, vanskelig å komme ombord i naturhavn ( ett laaangt ror bakpå) Men alt i alt den beste båten jeg har hatt, til nå. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Cerveza Svart 13.Februar.2011 Del på Facebook Svart 13.Februar.2011 Er veldig fornøyd med min First 26, har modellen med senkekjøl som letter strandhugg betraktelig. Synes den er praktisk innredd og seiler godt. Har en gennaker på vei i posten, så jeg satser på enda litt mer fart og moro denne sesongen.. Sitér dette innlegget Link to post
MaxiMarius Svart 14.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2011 Takk for info! Tror jeg går for en 24. En kjempebåt i mine øyne! Noen som har en til salgs for en grei penge så bare å si ifra! Evt er intressert i å kjøpe en fin maxi77 med rullefokk og nye seil i 2010. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 14.Februar.2011 Del på Facebook Svart 14.Februar.2011 Gjør du lurt i . Lå 3 stk på finn i fjor, men disse er vekke nå, nyere modeller har brønn innvendig til påhengs, kan være lurt. Hvis du kjøper en eldre båt kan det være lurt å spørre om kjølbolter er byttet, evt vippe av plastlokket som er rett akter av spisebord og sjekke tilstanden på den ene der. Prisen ligger på rundt 100 k. kjør denne i google translator Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.