Jump to content

Badeplattform til Hantoen min?

Hanto

Recommended Posts

Jeg savner en badeplattform på båten min, Maritim har en til 3700 + teaken. Dette kommer på ca 5000 totalt. Er dette noe jeg vil få igjen ved et eventuellt salg av båten? Er det noen som vet om et rimeligere alternativ så tar jeg imot tips med stor takk! Jeg har tenkt på å lage selv, men er redd det vil sette et litt "homemade" preg på båten. :nonod:

Badeplattform hever prisen på båt, det er det forsåvidt ingen tvil om.

Priser kjenner jeg ikke til, men ser av differansen mellom selve plattform og inkl. teak at denne er høy. Et tips her vil være å foreta slike innkjøp (teak) hos båtbyggere. Det går også å kjøpe plattformer hos de (enkelte lager selv, slik at prisen kanskje kan bli lavere)

Forøvrig anbefaler jeg deg å se på hebbe sitt prosjekt, se på "oppussing av sjekte" litt lengre ned på siden for emner...

Lykke til.

Maritim har også badeplattform med art.nr Art.nummer: 3070-15.

Her er det teak og festanordinger med i prisen.

Jeg går ut i fra at du har badestige i midten på båten fra før.

Det blir kjempefint å da plassere en plattform på hver side av badestigen, men det går selvsagt bra med en også.

Jeg har sett dette montert på Hanto 24 og Nidelv 24 og synes dette ble meget bra.

Aldri en dag uten båt.

Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...