Jump to content

Erfaring med Halco 31

ab1

Recommended Posts

Ingen erfaring, men jeg har alltid syntes at dette ser ut som en bra båt og en av ganske få i denne størrelsen og prisklassen OG "tett båt" der det faktisk er plass nok til en vanlig familie.

Her er en som lå ute i fjor, du kan jo sjekke om den er solgt, tror det blir to forskjellige båter med 222 hk Yanmar som nok er litt snaut og 320 hk, men det er jo drev og ikke Yanmar:) Lykke til og hvis du kjøper må du komme tilbake med erfaringer:)

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=22701477&folderId=1456293

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Jeg er for tiden overlykkelig på grunn av den Halcoen jeg har kjøpt.Den låg på Finn inntil i dag.Skroget støpt i 1985,lagret til o4 og tatt i bruk i 05.Den som har innredet har gjort veldig fint arbeid,og jeg har fått en Ford på 155 hk som bare har gått vel 500 timer.Jeg gleder meg. !!! :sailing:

Håper du er like heldig !Halco har hatt et godt ord her på Vestlandet i alle år.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...