John N Svart 22.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2011 Nydelig Sweden Yacht!! men ville beregnet et motorbytte i budsjettet. En 28 år gammel VP MD 17 nærmer seg slutten av sin levetid selv om den er ferskvannskjølt. Det står ingenting om overhaling heller. Skeptisk til tross for at dette i en lang periode var min drømmebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Iwrig2 Svart 22.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2011 Flott båt, men det står heller ingenting om teak dekket og ut fra bildene vil jeg tro det fra -83. Utskifting av dette pluss motor så bikker man fort 300 000..... Men for all del, veldig fin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Lanterne Rouge Svart 22.Februar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2011 (redigert) Er det noen som kjenner til Mamba 29? En mindre båt enn jeg egentlig ser etter, men virker å være romslig under dekk. Ut i fra bilder og tegninger virker planløsningen fornuftig for en person. Det går kanskje an å leve litt trangere en periode hvis belønningen er 200' ekstra på feriekontoen..? Dette eksemplaret virker velholdt og pen. Lystallet sladrer om at det nok er en litt treg dame. Enkelte kommentarer på nettet mener den er veik og lite formstabil, og må reves veldig tidlig. Er det noen her som har førstehånds kjennskap til båttypen? ___________ Oppdatert: Fant denne tråden med mye fin info. Har noen ytterligere kommentarer settes det selvfølgelig pris på! Redigert 22.Februar.2011 av Lanterne Rouge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2011 Er det noen som kjenner til Mamba 29? En mindre båt enn jeg egentlig ser etter, men virker å være romslig under dekk. Jeg har en men ikke sjøsatt den enda , Tompa2 på forumet har og en som han er veldig fornøyd med. Båten er veldig romslig inni til størrelsen, blir sagt at du får 33`følelse inni for båter i denne årsklassen med 186+ ståhøyde. Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2011 Hva med denne? Aner ikke hvordan den er på langturseiling med her er "alt nytt" iflg. selger. Da blir det mange pæng til overs.. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Arild Iversen Svart 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2011 Jeg har en First 35 fra 1982 (ikke til salgs) men her er det rikelig plass, pluss at det er en god og tørr sjøbåt. Bredden er 3,75m, den har to aktercabiner samt forpigg. Grei bysse, stort kartbord / navigasjonsplass, solid mastheadrigg og kjølprosent på ca 40 hvis jeg ikke husker feil. Det finns ikke så mange av disse i Norge, men kommer du over en er det absolutt mye båt for pengene. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 23.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2011 Har kanskje sagt det tidligere?, men det kan være lurt å se på andre nettsider for båter til salgs, utvalget på Finn.no er ikke så stort for båter under 500. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.