Jump to content

Hvor kan jeg kjøpe rulleforstag?


zosta

Recommended Posts

Jeg har hatt facnor,furlex,profurl og harken rulleforstag, det som gled lettest og ga best inntrykk var helt klart harken, har profurl nå og det virker veldig overdimensjonert men det virker også veldig tungt , og er langt fra så lett å rulle inn ut som harken var. Harken er også veldig enkel å demontere rullen på osv dog koster det kanskje litt mer enn de fleste andre

Link to post
Share on other sites

Kjøpte vårt Furlex rulleforstag via boding segel i sverige.

 

www.boding.se

 

De leverer i Norge.

 

De var konkurranse dyktige på pris, og har servicetelefon som du kan ringe når du monterer i helger/ettermiddag.

 

Furlex var mye jobb, men enkel å montere, om man følger monteringsanvisningen slavisk.

Link to post
Share on other sites

Dersom du er inntillt på å montere selv og vil handle på nett vil jeg anbefale utenlandske butikker. For min egen del blir det begrenset til engelske og amerikanske, men jeg er sikker på at også tyske og franske nettbutikker har gode tilbud.

 

http://www.mauriprosailing.com/furling-unit.htm

 

Desse fører ei rekke merker, der CDI (plastimo) og Scafer er økonomivalgene. og andre som Profurl, Facnor og Karver gjerne er noe dyrere.

Redigert av Lbjordal (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...