Jump to content

omtrekking av seter


vetlebjorn

Recommended Posts

Jeg kjøpte skai til båten min på www.stoffogstil.no

 

Ble anbefalt å kjøpe der de var ikke så verst på pris, men kan ikke si noe om dette er båt skai eller ikke, men de som anbefalte det har brukt det i sine båter så da regner jeg med det funker

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Link to post
Share on other sites

har tenkt å legge nytt teppe i bunn også, å bytte ut de putene på siden med treverk;-) blodrødt ja, det er det jo i den orginalt, det er jo ganske kult, men jeg syntes det blir litt harry jeg da, syntes liksom ikke det var så veldig fint når jeg fikk se det som jeg trodde det skulle være.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei! Hva med å gå for originalfargene på innredningen. Man kunne velge 2 forskjellige farger på innredningen til hvit utgave av Shakespeare Mini Clubman. Den ene versjonen hadde sort innredning: Sort vegg til vegg teppe, sorte sidestykker, sort frontpanel og sorte seter/benk bak.

Den andre versjonen hadde knall rød innredning med sort vegg til vegg teppe.

Stilige båter!

Legger ved et bilde av Mini Clubman med sort innredning som er i originalbrosjyren fra 1977. (Scannet kopi av originalbrosjyren kan også lastes ned på båtplassens sider.).

 

mini_clubman.jpg

Redigert av morgull (see edit history)

<p>Båter: Ibiza 20 Touring SE, Glastron CVX 16, Glastron GT-150

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...