Jump to content

Da ble det ny båt: Gobbi 315


Sjøga

Recommended Posts

Da fikk jeg kloa i en ny båt :thumbsup:

Det ble en: gobbi 315 2000mod med 2x volvo 41p DP

og det meste av utstyr som trengs.

plotter, tridata med dybde,fart sjøtemp, baugpropell, og vinsj forran og bak.

motorene er akurat sånn jeg liker, mekaniske og allt av barnesykdommer er elliminert bort :yesnod:

det jeg ikke er begestret for er vinsjkasse på plattform og sprit og 220v kokebluss.

kalesjen er ny 2009 og trekt om innvendig slutten av 2000 tallet regner jeg med. puter ute ser ut som nye enda :yesnod:

får vel legge med noen bilder her da.

 

56_1420091638.jpg

 

56_1003217407.jpg

 

56_1031869754.jpg

 

56_387394213.jpg

 

56_681239594.jpg

 

56_305339936.jpg

 

56_1525619478.jpg

 

56_678498474.jpg

 

56_1282283811.jpg

Link to post
Share on other sites

Grattis med ny båt, flott båt

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Marex 350 Scandinavia 2007 mod. Med VP D6 350.

 

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Link to post
Share on other sites

Veldig skeptisk til slike utenlandske båter, kommer til å synke som et spett.

 

:giggle::giggle::giggle:

 

Har du hvert borti noen norske båter som tilfeldigvis har hvert så myke at skottene innvendig har gitt etter ved løft av kran?? IKKE?? Jeg har sett flere av disse papp/lowcost såkalte familiebåtene som har gjort netopp dette.. det går så det knaker hver gang :giggle::giggle::giggle:

 

Om jeg har sett noen Italienske,engelske mfl som har gjort dette?? NOPE :giggle:

 

Flottanes båt du har fått deg :flag_bp: med skuddsikre motorer :smash:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

:lipseal: Det er det kun Fairline og Princess eiere som kan :cool::cool:

hmm, skjerf i halsen og vitvin,

 

ikke Sealine heller

Redigert av Sumi II (see edit history)

Torkild, kaptein på Sumi II Askeladden 525 2009 mod. Askeladden 605 2010 mod. Agder 840 2010 mod.

Marex 350 Scandinavia 2007 mod. Med VP D6 350.

 

Medlem av Øvre Bragernes Motorbåtforening - Medlem av KNBF - Medlem av KystPatruljen og OslofjordensFriluftsråd "Blå Vimel=Blå bøye"

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med båten og de lyse trivelige fargene, Men hva i allverden kan en slik båt brukes til. Kan du gå med sko ombord? Kan du trekke en krabbeteine eller et garn. Og hvordan ser den ut etter å ha sløyd fisken. Hvor kan du tørke og vaske dykkerutstyr eller annet badeutstyr uten at båten ser ut som ei løa etterpå. Håper du ønsker deg mange poler og pussekluter til jul.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med båten og de lyse trivelige fargene, Men hva i allverden kan en slik båt brukes til. Kan du gå med sko ombord? Kan du trekke en krabbeteine eller et garn. Og hvordan ser den ut etter å ha sløyd fisken. Håper du ønsker deg mange poler og pussekluter til jul.

 

Da bruker han jo bare hverdagsbåten da vel!!!!!!!!! :giggle:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med båten og de lyse trivelige fargene, Men hva i allverden kan en slik båt brukes til. Kan du gå med sko ombord? Kan du trekke en krabbeteine eller et garn. Og hvordan ser den ut etter å ha sløyd fisken. Hvor kan du tørke og vaske dykkerutstyr eller annet badeutstyr uten at båten ser ut som ei løa etterpå. Håper du ønsker deg mange poler og pussekluter til jul.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...