Jump to content

Hvilken båt som hybel

regattaseiler

Recommended Posts

Det kommer vel an på hvilke krav du setter til komfort. Noen punkt å tenke på:

- Store vanntanker

- Do i eget rom

- Ståhøyde

- Isolering

- Tradisjonell/stort kartbord (Avlastning til spisebord!)

- Dieselvarmer som fungerer bra

- Varmtvann som går på både landstrøm og motor

Du kan få noe mer eller mindre greit for 150000 (f.eks Albin Ballad). Har du mer penger ser på en Bavaria 32 Holiday eller AC. En Holiday kan du få for under 500000.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Har ikkje du nettopp handla båt da? Ellers er eg enig med Fanafjord, men isolert båt er ikkje nødvendig, men kjekt.

Eg har budd i båten litt over ein måned nå, og det frister lite å flytte inn i huset igjen når mai/juni kommer og eg er ferdig på kurset eg går på. Min båt har 3 lugarer der 2 av dei er benytta som lagerplass. Ideelt sett er en god og stor akterlugar, forpigg(kommer vel ikkje utenom) og stort bad med mulighet for klestørk.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Eg trur ikkje eg ville budd i ein båt under ca 31-33 fot. Det er på smertegrensa når ein skal vere om bord heile året. Eg veit om folk som har budd i båtar kring 26-27 fot, men kan ikkje tenke meg at det er særleg komfortabelt (mtp. ståhøgd, lukka toalettrom, tankkapasitet etc.).

Du kan sikkert finne båtar frå 70-talet til kring 200.000 kroner som fint eignar seg som heilårs bubåtar. Det kjem berre an på kor kresen du er når det kjem til plass og komfort.

Har du lyst å flytte om bord, er det berre å gjere det. Du vi ikkje angre, med mindre du gjer det berre for å spare pengar.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...