Tine IV Startet 17.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2004 Heisan , kort spørsmål etter at jeg satt i natt og så repriser av Båtliv på nettet .Jack pollerte skuta si og han brukte den store vinkelsliperen .Jeg syntes det ser ut som en helt vanlig kraftig sliper uten noen trinnløs regulering .Stemmer dette , kan jeg pollere med en vanlig vinkelsliper , eller er det mindre lurt pga farta på marskinen ? Noen som bruker en slik en , eller andre som kan svare litt på dette . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
mons Svart 17.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2004 Du får poleringsmaskin som ser ut som 9" vinkelsliper, men som er giret ned til adskillig lavere hastighet. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Kjelli Svart 18.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 Går den for fort, så "brenner" du bonevoksen. Du må bruke en som går seinere. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 19.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2004 Du er helt avhengig av å kunne regulere turtallet. En fast hastighets sliper er ikke egnet til polering. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 19.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2004 Okidokk da er vel den saken klar ser det ut som ,måtte bare spørre da jeg så Jack holdt på med båten sin . Takker for svar Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.