Sitrin Startet 20.Februar.2011 Del på Facebook Startet 20.Februar.2011 (redigert) Hei. Skyvevinduene på min Flem skulle jeg ha byttet "listene" hvor vinduet skyves. Håper jeg slipper å bytte hele rammeverket og bare trenger å bytte listene. Er det noen som vet hvor man kan få tak i dette og kan gi en beskrivelse på hvordan dem ble byttet? Redigert 20.Februar.2011 av Sit (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Brigg Svart 20.Februar.2011 Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Uten at jeg kjenner noe spesielt til Flem antar jeg at de ikke har produsert vinduer og vinduslister selv. Vet du hvem som har levert dette til Flem? Ertec er vel den dominererende aktører på dette feltet i Norge. Har du bilde av de aktuelle listene, kanskje det er tilsvarende som på andre norskproduserte båter. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Sitrin Svart 20.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 (redigert) Aner ikke hvem som leverte det. Båten er oprinnelig levert av Sprirt boat som ikke eksisterer lengere. Har ikke noen gode bilder nå, men vedlegger det ene jeg kan vedlegge. Prinsippet er at det fremste vinduet skyves bakover og at det ligger en teningslist som den skyves i. Redigert 20.Februar.2011 av Sit (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Mix Svart 20.Februar.2011 Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Ertec leverte vinduer til Spirit/Flem. http://www.ertec.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 20.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2011 Takk Sendt dem en e-post Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.