Jump to content

Bruktpris på generator ? hva får man for en fisher panda


Enzo

Recommended Posts

Synes også 15 lapper var lite om den ikke har gått så mange timene... men jeg kjøper den gjerne for den prisen.. :yesnod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

12300$ er ny pris for en Fisher Panda 6500 i USA, dog med både 120/240V output..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

12300$ er ny pris for en Fisher Panda 6500 i USA

 

Er det komplett med potter/separatorer og hele hopprennet?? + MVA og frakt da så runder vi 100 her hjemme

 

+ evt ekstra utsyr av potter etc.. + montering.

 

50 000 for en brukt en komplett er ingen upris da tror jeg.. 20 er som og gi det bort..

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Sannsynligvis ikke, men slik som jeg forstod start innlegget så var det kun generatoren som selges og ikke ferdig montert med hele hopprennet som du sier.

 

Men den ender nok på tett oppunder 100 lapper med moms og litt frakt

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Heisann :smiley:

 

Jo, det var jeg som hadde den generatoren for salg.

La den på nett til kr: 15 000,- (Finn.no)

Etter en dag ble generatoren solgt, men ble ikke hentet før 5 dager etter. På disse dagene kunne jeg ha solgt den flere ganger.

Så min pris var nok i utgangspunktet feil, normal pris på den typen jeg hadde, lå nok rundt ca 20-25 lapper vil jeg tro.

Jeg kunne jo selvfølgelig hatt budrunder på den, men min intensjon var ikke å få mest myulig for den, men rydde i garasjen etc, så jeg var fornøyd for min del... :yesnod:

 

Vidar'n :sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...