Jump to content

Hvor kjøper jeg nye påhengsmotordeler billig på nettet?


Diddn

Recommended Posts

Hei er det noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt nye deler til påhengsmotor på nettet?

Jeg er blant annet på utkikk etter en girspake og en pakning til motorblokken på mariner 4hk 1988mod.

Har vært innom boats.net men der får jeg melding om at de ikke sender deler utenfor USA.

 

Svar mottas med stor takk på forhånd.

 

Mvh Didrik :thumbsup:

Redigert av Diddn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Brunsvick har desverre gitt sine forhandlere pålegg om ikke å selge deler over nett til Europa. Dette betyr at Boats.net ikke effektuerer ordre på Mariner/Mercury annet enn Domestic...

 

- Men Ravns er en god butikk, den har ofte brukte deler også - hvis du kan benytte dette...

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

 

Har vært innom boats.net men der får jeg melding om at de ikke sender deler utenfor USA.

 

Svar mottas med stor takk på forhånd.

 

Mvh Didrik :thumbsup:

Merc, og Mariner har en policy om at usa deler ikke skal privat importeres fra US til Europa.

Dette løser du veldig lett med en registrering hos jetcarrier, så du får en amerikansk adresse.

Jetcarrier vidresender da delene hjem til deg.

 

Hvis du lurer på toll / MVA så løser du dette enkelt ved å logge deg inn på Tollsiden for egenfortolling og sparer både tid å penger på dette også.

Ha en fin dag

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...