Kweelhouse Startet 22.Februar.2011 Del på Facebook Startet 22.Februar.2011 (redigert) Jeg vurderer å lakkere overbygget på min Windy 26 i samme hvitfarge som skrog. Det er gammel båt, så jeg vil gjøre det billigst mulig.....altså gjøre det selv. Noen som har erfaring med dette? Redigert 22.Februar.2011 av Kweelhouse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TellusTellus Svart 22.Februar.2011 Del på Facebook Svart 22.Februar.2011 Har lakkert en hel båt. Mye jobb og særlig mye på grunnarbeid. Hvis du har sjansen og og overbygget bare er matt og kjedelig kan du bruke flere remedier for å få det fint igjen. Til en brøkdel av prisen. Prøv f.eks abralon slipeputer, voks og polish. Det fungerte gull på min nye gamle båt. Hvis du absolutt går for lakkering, bruk tid på grunnarbeid. To-komponents grunning og lakk. Og det koster en del for å gjøre det bra. Jeg brukte international lakk. Fungerte bra. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
alma Svart 22.Februar.2011 Del på Facebook Svart 22.Februar.2011 Har hatt akkurat samme båt som deg bare uten hardtopp. Fargen på ovebygget er jo ikke spessielt lekker. Tenkte litt i samme baner angående lakkering, men slo det fra meg i og med at den har full innerliner med samme farge som resten av overbygget. Jeg kom fram til at båten har så mange andre kvaliteter at fargen bare måtte sitte være! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.