Jump to content

Modifikasjoner på min Polar 22 classic 68 mod


Halvor Hanevik

Recommended Posts

Hei alle sammen!

 

Da her jeg brukt 3 kvelder på å lese meg opp på dette forum og ser at det er mange erfarne og løsningsorienterte båtfolk her inne, spør dere derfor om gode råd til mine arbedier fremover med min nydelige Polar :)

 

 

Jeg har overtattt familiearven og planlegger no noen modifikasjoner på min Polar 22 classic 68 mod. Kan nevne, ny kalesje, trimflaps for å heve båten forrut under marsjfart, og badeplattform m/stige samt generell overflatebehandling av "vanlig slitt" treverk. Vurderer og å facelifte polaren med en lakkert øverste stripe på skråg, i marineblå farge, lik som Skager leverer på sin snekke om ønskelig. Blir vel mye å lakkere hele skroget i blått selv om det kanskje er det fineste.

 

Har dere noen kommentarer, eller hjelp til selvhjelp angående mine miniprosjekter til våren. Jeg setter veldig pris på bilder av lignenede modifikasjoner om det finnes!

 

På forhånd takk!

 

Mvh

Halvor

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...