Jump to content

Båt til gutt på 16 år

ADNOH

Recommended Posts

Yamarin 4500 med 30- 70hp , ligget noen på finn fra 50- 80 av den. har selv en med 3syl suzuki 30hp , litt liten til vannski for voksen person men går.

En grei allround båt som ser rimelig ny ut da yamarin ikke har gjort veldig mye med uttseend på denne til nå .heter vel 4510 nå tror jeg

ellers har jeg en texas 430 med 25hp mercury 2006mod med elstart som vi garantert blir enige om en pris.

http://www.google.no/images?rlz=1T4ADRA_enNO404NO404&q=texas+430&um=1&ie=UTF-8&source=univ&sa=X&ei=ljFlTeb1EortOe6ttdMF&ved=0CC8QsAQ&biw=1419&bih=648

Redigert av bukt (see edit history)

Det er akkuratt samme båtene. Navigo har en exclusive modell og smart rib har en sport modell, og litt tykkere PVC på båtene sine. om du vil ha billigste (men fortsatt samme båt, helt lik) og ikke har noe i moto å kjøre 3 timer for å hente for å spare de 2-3 tusenlappene, ser du på Gjeving.com, gjeving marina ANS altså, google det om gjeving.com ikke funker.

Redigert av NT503 (see edit history)

Enig i at 30hk fort blir lite på en 14-15 forts skjærgårdsjeep som Yamarin 4500 (eller Bella 440R/Askeladden 445 osv) . Disse veier rundt 300kg og jeg ville minimum hatt 40hk dersom den skal brukes til vannskikjøring.

En annen båt som ikke er nevnt her er GH15.

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...