Faxen Startet 18.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2004 Hvor kjøper man pressening i Oslo-området? Og ikke minst vilken kvalitet bør jeg velge. Ønsker ikke den billige engangs presseningen (den har jeg med diverse hull! Faxen (som takker for eventuelle tips) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lin Svart 18.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 Var en tråd med dette tema for en uke eller to siden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=7704 Sitér dette innlegget Link to post
silentia Svart 18.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 Da vi kjøpte båt i fjor så fulgte det med en atombombesikker presenning, så vi har ikke hatt behov for å kjøpe det i det siste, men jeg har inntrykk av at Malfix i Maridalsveien har billige og bra presenninger. (Han har hele spekteret fra dårlige til gode, og de virker billigere enn andre steder). Sitér dette innlegget Link to post
ULM Svart 18.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 du kan jo prøve på biltema og clas ohlsson Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 Manskow i Moss, der kan du også få presenningen laget etter mål. De syr/sveiser, setter inn maljer osv. Topp kvalitet til overkommelig pris. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 18.Oktober.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2004 Takk til dere alle. Her var nyttig info. Jeg var ikke klar over temaet fra før. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.