Jump to content

Båten min "klukker" har noen løst problemet før ?


Luna III

Recommended Posts

Hei Luna

Jeg skal trøste deg litt jeg, før jeg fikk kjøpt min Drømmebåt,(Her ombord finns ikke en lyd, litt kjedelig det ååå ,men men..) var jeg ombord i flere trawlere, blant annet en meget kjent Trawler som blir solgt i Norge. Var meget inrt.i skuta helt til jeg kom ombord, sto nede i rederlugaren å beundret detaljer mens en gummibåt med 4 hk passerte foran baugen, gikk rett opp av SKUTA å spurte min kamerat som sto på akterdekket, hva hvar det som DUNDRA forbi oss ??????????? makan til KLOKKING har jeg ikke hørt før, der hadde ikke jeg fått sove. Tillegg: Er oppvokst i Klinkbygd tresnekke, verdens nydeligste båt å SOVNE i. Trenger ikke en ankerdram en gang.Håper du finner en løsning på ditt søvnproplem, for du HAR jo en nydelig båt.

 

En liten kritikk til dere som bruker Soler og Smiler og Gud hvet hva mellem hver setning, det er direkte forstyrrende å lese.Det var bare min mening..

Hilsen Børsy.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...