Jump to content

Luke til nedgangsparti


benq

Recommended Posts

Har sjekket rundt omkring og overalt hvor jeg kan tenke meg at det finnes, men ikke forb...et om jeg finner en ny skyve luke til båten min. Den som står over nedgangen til salongen på seilbåter. På min båt skal den være 80 cm lang og 70 cm bred og 1 cm tykk, den må også ha en liten krumming oppover.Virker som at den er av plexiglass. Noen som kan hjelpe eller komme med innspill?

Link to post
Share on other sites

Er dette luke som er beregnet for opp og nedstigning i båten? Det måtte jo være genialt i mange båter, slik at en slipper å balansere på dollbordet. Gjerne da låsbar, og mulighet for en stige opp i luken. Tenker da spesielt på barn. I vår båt heiser vi minsten opp og ned luken på dekk, for å slippe å bære ham rundt dollbordet. Føles mye tryggere. En luke som er egnet som adkomst for både voksne og barn ville vært greit, særlig når en har litt i å bære på.

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...