Jump to content

Polering av båt i kaldt vær


haugi

Recommended Posts

Hei

Ser på yr.no at det er meldt tålig bra vær neste uke i distriktet mitt. Lurer på om båten skal på land da. Spørsmålet er bare om det funker og polere skroget i de 1-2 plussgradene det er meldt. Samme med bunnstoff. Regner med at sola vil varme litt i tillegg. Er det noen som har erfaringer med dette?

Haugi:)

Link to post
Share on other sites

Det er nok bare slik at det tar lengre tid å få voksen tørr trur eg :thumbsup: Ikkje alltid det er så veeldig varmt før påske heller, man då skal det gjerest uansett !

Å smøre plastpest er eg meir skeptisk til... det er forskjell på om overflaten tørker, og om produktet herder. Men står det så står det. Hvilket merke var det du brukte?

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

La på bunnstoff i fjor i ca. 0 grader i slutten av februar. Under og rundt båten var det masse snø og nok noen - grader. Gikk over med varmepistol de plassene jeg skulle ha på stoff, for å fjerne eventuell dugg. Gikk helt fint det. Selv om andre på opplagsplassen mente jeg var sprø og at bunnstoffet ville ramle av i flak.

 

Hvis værmeldingen stemmer, ser jeg ikke bort i fra at det blir vask og polering av overbygg til uka.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...