haugi Startet 26.Februar.2011 Del på Facebook Startet 26.Februar.2011 Hei Ser på yr.no at det er meldt tålig bra vær neste uke i distriktet mitt. Lurer på om båten skal på land da. Spørsmålet er bare om det funker og polere skroget i de 1-2 plussgradene det er meldt. Samme med bunnstoff. Regner med at sola vil varme litt i tillegg. Er det noen som har erfaringer med dette? Haugi:) Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 26.Februar.2011 Del på Facebook Svart 26.Februar.2011 Eg la antipest i dag. Ca +6 innendørs. Kunne ikkje finne antydning til fukt/dugg på skrog så em smurte. Det tørket overraskende fort og. Polere går nok og under samme forutsetninger. Ikkje dugg. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 26.Februar.2011 Del på Facebook Svart 26.Februar.2011 Jeg polerte & bunnsmurte når jeg hadde båten på land i nov/des. Et par-tre pluss, ingen problem det. Bare det ikke er dugg da.. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 26.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2011 Da tror jeg at jeg tar sjansen om været blir som det er meldt Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Februar.2011 Del på Facebook Svart 26.Februar.2011 Det er nok bare slik at det tar lengre tid å få voksen tørr trur eg Ikkje alltid det er så veeldig varmt før påske heller, man då skal det gjerest uansett ! Å smøre plastpest er eg meir skeptisk til... det er forskjell på om overflaten tørker, og om produktet herder. Men står det så står det. Hvilket merke var det du brukte? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mariell Svart 26.Februar.2011 Del på Facebook Svart 26.Februar.2011 (redigert) La på bunnstoff i fjor i ca. 0 grader i slutten av februar. Under og rundt båten var det masse snø og nok noen - grader. Gikk over med varmepistol de plassene jeg skulle ha på stoff, for å fjerne eventuell dugg. Gikk helt fint det. Selv om andre på opplagsplassen mente jeg var sprø og at bunnstoffet ville ramle av i flak. Hvis værmeldingen stemmer, ser jeg ikke bort i fra at det blir vask og polering av overbygg til uka. Redigert 26.Februar.2011 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
skhauge Svart 26.Februar.2011 Del på Facebook Svart 26.Februar.2011 Eg bruker Jotun antipest. Mattet med 180 papir (eksentersliper på luft + karcher støvsuger). Vasket med Jotun tynner 17 før eg smurte. Om det er +5 eller +15 seier lite om forholdene. Det kan være verre å smøre i +15 om fukten der en står er feil. Uenige? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.