Jump to content

Tidenes billigste båt?


haugi

Recommended Posts

Før så jeg også veldig mye på pris men når du kommer ned i slike priser så er det lett å gjøre lite gjennomtenkte kjøp. en ting er hvor mye den koster, men hvor mye vil det koste å få den i stand? 100000, 150 000? da er ikke båten så veldig billig lenger! da er det bedre å ta opp et lån og heller kjøpe seg en god båt til en overkommelig penge. får man ikke lån så er det nok rimeligere å spare seg opp en 20-30 tusen, det vil bli mye rimeligere i lengden. så nei den båten der er ikke billig!

KNS medlem

Link to post
Share on other sites

Fant det ut da jeg skulle ha meg en "billig" båt. Kjøpte en gammel Selco som trengte masse arbeid. Tenkte helt feil og syntes den ville passe bra bakpå min gamle Citroen-padde til og fra havna. Kjøpte nyere brukt motor. Kjøpte masse glassfiber og polyester for jeg måtte ut med dørk og lage ny, + masse annet. Stod i det beste været en sommer og fikste båt. Men uansett hva jeg gjorde, oppførte den seg som en forskalingslem på sjøen. Solgte( med tap) og kjøpte Nordkapp Avant i stedet. Billig blir ofte dyrere... Derfor har jeg klart å styre unna "billige" båter etter det...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...