sveini 95 Startet 27.Februar.2011 Del på Facebook Startet 27.Februar.2011 (redigert) eg kom ned i båten i dag og tok som vanelig en tur rundt båten også så jeg på roret.. oj det var surt den sprekken. hvor kan jeg få kjøpt ny sån topp eller må jeg kjøpe helt nytt ror og hvor får jeg kjøpt det då? Redigert 27.Februar.2011 av sveini 95 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 Sveise og forsterke med en lask Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 (redigert) Demontera beslaget och ta det med Dig till en smed så TIG-svetsar han det för en 100-lapp eller så. Och en liten förstärkning kan oxå vara bra. Redigert 27.Februar.2011 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 Demontera beslaget och ta det med Dig till en smed så TIG-svetsar han det för en 100-lapp eller så. Hadde jeg skullet TIG'e den der, så hadde det nok kostet mer en en norsk hundrings:-)Personlig ville jeg laget nytt beslag i minimum 2 mm plate AISI 316L, helst 3 mm plate. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 Enig med Hulda Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
skibsplast ohoi Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 Støtter forslaget til Hulda. Er det smått med finansene kan du jo høre med en yrkesskole i nærheten av der du bor. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.