Jump to content

Ryggekamera montert på båthenger...


Kjetil1

Recommended Posts

Tenket jeg skulle blåse liv i Gaupen-båthengertråden min, men er ikke mann til å finne den igjen... Søkk vekk...

Men, nå begynner den å bli stas.

Som en ekstra sikkerhet ved rygging har jeg nå montert ryggekamera på den. Har navigasjonsskjerm i Land Cruiseren, og kjøpte ryggekamera med NavTool boks til den og monterte. Boksen har to videoinnganger og jeg fikk et ekstra kamera billig. Så da ble det ryggekamera på hengeren og. Monterte kameraet i en koblingsboks som jeg limte på lysbommen på hengeren. Etter mye klatt fikk jeg strukket strøm og signalkabel igjennom ramma, så nå er det bare å koble sammen. Har ikke bestemt meg for om jeg skal bare koble + til kamera via ekstrastikket i hengerkontakten og til ryggelyset, eller om jeg skal bruke + fra vanlig lys på hengeren. Ryggekameraskjermmodusen virker uansett bare når bilen er i revers, men av en eller annen grunn også kun når kjørelys er av, så den bug'en må jeg få løst før jeg bruker lys som strømkilde til kamera...

 

Ryggekamerahenger2.jpg

 

Ryggekamerahenger1.jpg

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Hvordan i alle dager fant du den så fort??? Jeg satt og søkte på vanlig vis, lette i "mitt innhold" eller hva det heter, men fant den ikke.

Da får jeg bare satse på at vår flotte moderator setter disse siste innlegg inn i tråden du fant...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...