bindaling Startet 27.Februar.2011 Del på Facebook Startet 27.Februar.2011 (redigert) Noen som har erfaringer med denne båt MV-Marin 5700 19" med Suzuki 115/Mercury 115? Sies å være like bra som konkurrentene yamarin, Finnmaster, AMT? Redigert 27.Februar.2011 av bindaling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 båten ser bra ut ,en av di motorene du nevner så har jeg vilet valgt suzuki 115 hk Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
motor Svart 27.Februar.2011 Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 Jeg har en 6600FC og er kjempefornøyd. Veldig stabil båt. Dette medfører naturlig nok at den i litt uggen sjø har en tendens til å slå noe. Men for meg betyr stabiliteten utrolig mye og båten tåler å være ute i høy sjø.. Sitér dette innlegget Link to post
bindaling Svart 27.Februar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2011 Takk for svar! Ja, hvorfor skulle ikke MV være lik solid og sammenskrudd etc.. som Yamarin/AMT/Finnmaster? MV-båtene produseres fremdeles i Finnland, og skrogformene skulle vel være ok som en stødig og allsidig bowrider? Forskjellen er kanskje fremst at f.eks. Yamarin er langt mer markedsført(sagt av noen forhandlere)som merke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.