Jump to content

16ft passbåt m/70hk johnson + henger stjålet fra Skedsmokorset

Brodern

Recommended Posts

Kjempebra :) Ja den er lett å kjenne igjen. Selv i en anne farge.

Motoren mangler som sagt de klørna som går over kanter på akterspeilet, så det er også en ting man kan se etter på en motor. De andre tingene synes ikke så lett, og jeg skal ikke nevne de, men de er der :)

Samme som jeg gjør med noe av mine ting. Dremel er en god venn der :)

Føkk deg...

ja er greit å sette egene kjenne merker på ting, er litt lettere å si "den er min pga ..."

Menne har dukket opp mange stjålne båter i havna der jeg har båten tidligere så skal følge ekstra

godt med både i havna og i området her nå som jeg vet åssen denne båten ser ut..

Hansi_

Samme som jeg gjør med noe av mine ting. Dremel er en god venn der :)

Amen! På motoren min så er hver eneste del som kan skrues løs merket med Dremel. Har laget "mitt eget" serienummer som er frest inn. Noen godt synlig, andre mindre. Samme på båten. I tillegg så har jeg laget et lite ID-kort som alltid ligger i lommeboka, der dette serienummeret, samt motornummer, merke, reg.nummer i småbåtregisteret osv. står. Kom akkurat på at det også med fordel kunne inneholdt et lite bilde av ekvipasjen.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!

Nå er det veldig mye tyveri av spesiellt påhengsmotorer her på østlandet. Bare Nøtterøy har mistet ca 10 stykker i løpet av siste uke.

Selv om enkeltsaker ikke betyr så mye i den store sammenheng, blir det veldig mye penger fra forsikringsselskapene totalt.

Jeg synes det skulle vært slått veldig hardt ned på omreisene bander som stjeler båter/motorer. Økte strafferammer og konfiskering av bilene deres til dekning av egenandeler ved forsikringskader.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...