Volvomekanikeren Startet 1.Mars.2011 Del på Facebook Startet 1.Mars.2011 (redigert) Hei! Jeg holder på og fikse på startmotoren (Hitachi) til Yanmaren.. Men under demontering falt det ut en Gummi-Brikke, som jeg har null anelse på hvor skal være. Noen som vet hvor denne skal være? Skal den være i dette sporet helt nede til høyre der så armen fra innslaget kommer inn? i så tilfelle, hvilke vei? Takker for alle svar! Redigert 1.Mars.2011 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Birchwood 320 Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Mener bestemt den skal være i huset så innslaget ikke skal slå mot metallet i enden der. Kan den passe der inni.. Ser ikke for meg at den har en plass internt i starteren.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Volvomekanikeren Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 hmm, jah, må være noe slikt... Om du ser helt nede i hjørnet der jeg har satt en rød ring rundt, så ser du ett buet område.. skal den ene enden være der? Hva med sporene på brikken, hvilke vei skal disse? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Birchwood 320 Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Det var slik eg tenkte ja. Så er spørsmålet hvordan vei den skal være. den lippen skal enten inn eller utover i huset. Ser for meg at den skal henge på innslags magneten på et vis Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Birchwood 320 Svart 1.Mars.2011 Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Bilde nr 10 viser jo eksakt hvor den skal stå i den andre tråden din :) godt du tok masse bilder.. fikset.. Det var bilde 10 Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Volvomekanikeren Svart 1.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2011 Fant ut hvordan den skal være, fiksen no Takk for hjelpen Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 2.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2011 Om noen skulle lure i seinere tid er det slik den skal ligge: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.