BornFre- Startet 3.Mars.2011 Del på Facebook Startet 3.Mars.2011 Hei. Jeg har planer om å seile store deler av Norskekysten i sommer. Turen starter opp til Lofoten 6juni. Tenkte meg også kanskje innom Island, Færøyne, Shetland og Skottland. Det jeg lurte på var om noen visste av noen arrangementer, festivaler, sammenkomster o.l. som er verdt å få med seg, i ulike havner langs kysten vår. Samt fine havner og plasser som er verdt å få med seg. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 3.Mars.2011 Del på Facebook Svart 3.Mars.2011 Hvor lang sommer ferie sa du at du hadde ??! Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
BornFre- Svart 3.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2011 Hei. Jeg tenkte å seile til midten av august, men må ikke være hjemme i Trondheim før slutten av august. Sitér dette innlegget Link to post
if... Svart 3.Mars.2011 Del på Facebook Svart 3.Mars.2011 Olsok på Færøyene (Torshavn) 29 juli, må bare oppleves! Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 3.Mars.2011 Del på Facebook Svart 3.Mars.2011 Ja, såpass med tid må du ha om du skal besøke så mange steder. Lykke til Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Astor Svart 3.Mars.2011 Del på Facebook Svart 3.Mars.2011 (redigert) Norsk Travler Klubb arrangerer trawlertreff på Horten Indre havn 3.-4. og 5. juni. Her er det mulighet til å se forskjelige trawlertyper og komme ombord å se og høre om dens forskjellige egenskaper. Redigert 3.Mars.2011 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
LarX Svart 3.Mars.2011 Del på Facebook Svart 3.Mars.2011 hit skal jeg i sommer med båt: Veierlandfestivalen Fyrverkerikonserten Wrightegaarden Oscarsborgoperaen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.