Fetter Anton Svart 23.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 (redigert) Tusen takk for det, var kort hentetur ja forsåvidt, men har vært ombord og på sjøen mer eller mindre hele dagen allikevel, kan ta bilde en dag ja Redigert 23.Mars.2011 av Fetter Anton (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mjelle Svart 25.Mars.2011 Del på Facebook Svart 25.Mars.2011 Gratulere med ny båt. Regner med att vi treffest på Romsa i løpet av våren, Skånevikblues er vel ein selvfølge. Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Anton Svart 25.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2011 Tusen takk for det, og takk for sist. Ja, må satsa på det. Min bedre halvdel har forresten kjøpt festivalpass allerede hehe Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Anton Svart 26.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2011 (redigert) Her er noen bilder, bildekvaliteten er nå så som så, men er kjempefornøyd med løsningen. I fra brygga til første trinn kan jeg tenke meg er ca. 10-15 cm så det er en lek å komme både ombord og i land den veien. I tillegg er jo båten skikkelig antisklisikra, nærmest flat som et stuegulv oppå, har brede gode dollbord, og masse håndtak og rekker å holde seg i. På styrbord side bak har jeg hengt opp en fenderstepp på skutesida, så der kommer jeg meg og både glatt ombord og i land. Her er instrumentene kommet på plass, og båten er vel i havn: Alt fungerer 100% som det skal, og jeg er i perlehumør Redigert 26.Mars.2011 av Fetter Anton (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.