Villeveier Startet 5.Mars.2011 Del på Facebook Startet 5.Mars.2011 Hei, jeg har mistet strømkabelen til min RT143. Er det noen der ute som har liggende en 9 pins Tucher Kontakt som på bildet? Ifg. delekatalogen er dette en såkalt Amphenol T2561. Eventuelt er det interessant med en hel deleradio, for dual watchen er ikke helt OK den heller. Takker for alle gode ideer !!!! Sitér dette innlegget Link to post
Cirion Svart 5.Mars.2011 Del på Facebook Svart 5.Mars.2011 Ser ut som en vanlig 9pins d-sub kontakt som brukes til rs232/seriellport/comport eller hva du nå enn foretrekker å kalle den. Du finner den på Elfa eller andre som selger elektronikk deler. Sitér dette innlegget Link to post
Villeveier Svart 2.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2011 Hei, takk for svar. Det er nok ikke en vanlig rs232 eller d-sub som man får kjøpt i dag. Se f.eks. bildet, og du ser at to av hullene er parallelle mens resten er på skrå for hverandre. Det er nok en eldre type kontakt som kanskje en av dere har liggende i en roteskuff ???? Setter fortsatt pris på gode ideer hvor jeg kan få tak i denne kontakten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.