Jump to content

Scand Dynamic 7600 (04 mod), erfaringer-prisvurdering


Lagavulin

Recommended Posts

Vurderer å ta en slik i innbytte, og lurer på om noen her har erfaringer med denne. Er det en kurant daycruiser, og hva tror dere denne ligger på i verdi? Det ligger et par 01 modeller, også med KAD32, til ca 370.000,- på finn. I 2002 ble modellen oppgradet med bl.a. ny skrogfarge, usikker på hva annet som ble endret/forbedret. Tenker at en 04 mod ville ligget på rundt 420' i utsalgspris?

Redigert av Lagavulin (see edit history)

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Link to post
Share on other sites

Eg hadde inntil sommeren 2010 en 04 Dynamic 7600. Kjøpte den i 04 som halvfabrikat. Det var montert en Kad-32, og dette var vel en av de siste 7600 før de gikk over til D-3. Eg installerte endel ekstra utsyyr i min. Garmin 4008, elektrisk toalett + tank. Dusj ved platform, dieselvarmer, varmtvann, baug propell ++. Byttet denne i dyrere båt sommeren 2010. Så lenge det er bytte er det ikkje så enkelt å sette en pris på noken av båter som er innvolvert i handelen, men vi satte den eg hadde til verdi 450.000. Den hadde kun gått ca 80 timer. Var helt strøken, lagret innendørs.

Det er en veldig grei båt til sitt bruk. Går billig. Eg tok vare på alle kvitteringer da eg tanket, og den gikk med mitt bruk på mellom 12-15 liter i timen de 80 timene eg brukte den. 36knop på fullt. Syns eg hugser det gikk 25knop med 3000 o/min. Det blir en stor overgang fra båten du har, men det rekner eg med du allerede har tenkt på. Reis og sjekk båten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...