Jump to content

Nimbus har startet opp 24 timers "vakttelefon"


Thorlyn

Recommended Posts

Leste på BM sin side at Nimbus i Sverige har startet opp 24 timers "vakttelefon" der borte.. foreløbig gjelder den kun i Stockholmsområdet..

 

Flott tiltak synes jeg.. men en kan jo undres om hva grunnen til dette er?

 

Er det pga at kundene til Nimbus i Stockholms området har behov for ekstra hjelp?

Er det pga at Nimbus kun har VP motorer i sine båter og at vp ikke er så lette og få tak i ved stopp/prob?

Eller er det kun for nettopp bedre service til sine kunder?? men 24 timers virker jo litt "overkill"

 

I tilegg til dette har "sjøassistanse" (er det samme som vårt NSSR?) fått utdelt instruk og manualer til hver enkelt nimbus modell..

 

 

Link til artikkel: http://www.batmagasinet.no/baatweb/cms.nsf/($All)/6E18460542E4857DC12578480043E886?OpenDocument

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

 

Nå må du huske medisinen din.

Behøver nok ikke medisin Havørn.. :rolleyes: (personangrep er ikke tilatt på dette forum) Det hadde forøvrig hvert hyggelig og fått noe konstruktivt fra din side :thumbsup:

 

Er nok pga D motorene. :yesnod:

 

Nei det kan ikke være tilfelle... Hansi.

 

Kanskje Nimbus eiere i Hovedstaden har litt fler tommeltotter?? :saint:

 

Hadde hvert artig og vist grunnen i alle fall.. man setter ikke opp 24 timers support og i tillegg utruster redningstjenesten med manualer på alle båtene for ingen ting.. :confused:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Nimbus er inne på et rett spor her - å tenke kunde. Det har lenge undret meg at båtbransjen ikke har lært mer av bilbransjen på dette området. Når fikk du sist innkalling til årsservice fra din båtforhandler? Her ligger det an til både mer penger til forhandlerne og mer fornøyde kunder.

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Se her ja :thumbsup:

 

Ja bilbransjen er jo kjent for dette.. men båtbransjen er jo "litt" mer snever.. men behovet er kanskje der og ikke minst flott service til sine kunder.

 

Jeg bare tenkte på det med og utstyre redningstjenesten med manualer osv.. blir jo litt av et bibliotek :smiley:

 

Fordelen for redningstjenstete etc er at de raskt kan finne nødvendige inntak og oversikt over systemer ved assistanse.

 

Og Major Andy.. det med D motorene var en spøk fra min side.. sååååååå mye feil er det ikke med disse :lol:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

VOLVO har D-motorer i sine biler..

 

Nimbus hadde Yanmarmotorer i sine båter tom 2002 tror jeg, men har så gått over til Volvo Penta. Vil tro at det er et kundepress for å gå tilbake?

 

Uansett motor kan en vaktelefon være et positivt bidrag for båteiere!

Link to post
Share on other sites

VOLVO har D-motorer i sine biler..

 

Nimbus hadde Yanmarmotorer i sine båter tom 2002 tror jeg, men har så gått over til Volvo Penta. Vil tro at det er et kundepress for å gå tilbake?

 

 

Jeg vet at Nimbuser med Yanmar er meget poppulære på bruktfronten.. men om det er noe press fra kunder vet jeg ingenting om.

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...