Jump to content

overhaling west-mekan propellanlegg


ola volvo

Recommended Posts

jo da jeg har vært i kontakt med dem , skal demontere snart og sende bilder, men jeg må mest sansynlig sende inn hele anlegget .

Tenkte bare å finne ut om noen har gjort dette tidligere og om det ble dyrt. West mekan sier at det er mulighet for at hele proellen må byttes. og da vurderer jeg å sette inn fast propell istedet.

Link to post
Share on other sites

Har skiftet "tappene" i trekklossen i et West Mekan anlegg. Men det er så lenge siden at jeg vil helst ikke si så mye om det. Var ikke noe stor jobb og ble heller ikke så fryktelig dyrt. Er sporene i selve vingene slitt og disse må skiftes så tipper jeg dette blir dyrere enn en ny fast propell. Tror mitt anlegg var mindre enn HV60.

Link to post
Share on other sites

Har hatt et HV30 anlegg, fikk pris på ny propellhub & vinger tror det var ca 10 000 + moms. Valgte å ikke gjøre noe der og da da slakken i vingene ikke var noe problem, var kjempefornøyd med anlegget.

 

Ellers er gutta på West Mekan hyggelige og service minded.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...