BowFreak84 Startet 8.Mars.2011 Del på Facebook Startet 8.Mars.2011 Er det noen som vet hvem det er som forhandler Mariner motorer i Arendal? Har en 4 HK 4 takt jeg trenger litt deler til. Før var jo Mariner 2 takt hvertfall like til yamaha, men dette ble vel endret og de gikk over til Mercury, er dette samme motorene fortsatt? Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 8.Mars.2011 Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 Mercury er det "søsterbutikken" til Suzuki Bådsenter som har. De holder til på Odden i Grimstad ved siden av Grimstad Bådsenter og heter Sørlandet Bådsenter. Alle de tre nevnte har samme eier tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 8.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 ok :) da får jeg høre der! De har avdeling på stoa i arendal også tror jeg.. :) Evt tips om hvor man kan få deler på nettet til disse motorene? Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 8.Mars.2011 Del på Facebook Svart 8.Mars.2011 Ja suzuki bådsenter er på Stoa Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 9.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Fant idag ut at Alltech på myrene i arendal forhandler mariner :) så fikk meg en impeller der :) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 10.Mars.2011 Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 Alltech er det dyreste stedet du kan handle fra, kjøpte selv en 15 år gammel dødmannsknapp der til 400kr til mercury 10hk motoren min. Mente det var dyrt, men å tengte jeg det er sikkert dyrt med dødmannsknapper, men nei, de hadde dødmannsknapper på maritim til 60kr inkl snor... Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 10.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 vel, syns ikke prisen på impelleren var så avskrekkendes egentlig, selv om kilprisen var høy :P 206 kr kostet den, hadde ikke skada om den var rimeligere den lille fjotten der men... Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 18.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 Må si jeg ikke er fullt like positiv til Alltec lenger likevel. bestillte ny dyse til motoren der for 1 uke siden, var innom i dag og hørte, nei den var ikke bestillt enda da de samlet opp bestillinger for en viss sum før de sendte noen bestilling... da avbestillte jeg og sa takk for meg. Ringte så ravns garage som måtte bestille delene, men fikk de sannsynligvis mandag eller tirsdag og sendte dem da. knall service der virket det som :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.