Jump to content

Haster litt: noen som kjenner en som kan dykke i Stavanger for meg


Kire

Recommended Posts

Hei igjen folkens

Er det noen som kjenner en dykker jeg kan leie til å vaske drevene og propellene på båten min i Stavanger Hillevåg vannet. Fikk vasket av noe i helgen, men kom ikke til over alt. De var ganske godt med slimgroe slik lange greier vi ikke har her i skien. Det sitter ganske løst virker det som.

Tar ikke så lange tiden dette tror jeg. Selvfølgelig mot betaling. Takker for tips

Link to post
Share on other sites

Da har Gjesdal Dykkerklubb vært der med 3 mann, 2 i vannet og en på brygga. Vasket hele båten under, samt drevene selvfølgelig. Da trengs ikke slippsetting i år.

 

Har fått masse bilder fra de og film av jobben, da de hadde kamera på hodet, dette litt fordi jeg sitter langt unna.

 

Kan varmt anbefale dem. Fikk tekstmelding og greier fra han Torbjørn som sto på land om når de begynnte og nar de var ferdige. Tok 1t 40min det hele :thumbsup:

 

vask_sealinef34_001w600.jpg

 

vask_sealinef34_006w600.jpg

 

og like blid etter dykket....

 

vask_sealinef34_013w600.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...