:båt1 Startet 9.Mars.2011 Del på Facebook Startet 9.Mars.2011 en kamerat av meg luer på å kjøpe denne typen rib å vil gjærne ha all mulig info om denne båt ting han vil vite er feks: gummitype sjøegenskaper svakheter? forventet levetid med generellt velikehold og all annen info tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 9.Mars.2011 Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 Hvilket merke sa du? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 9.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2011 (redigert) min venn sa rid men jeg mistenker at han mente rib åja det er en rib det er snakk om Redigert 9.Mars.2011 av Ingar Tittelen er korrigert av moderator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 10.Mars.2011 Del på Facebook Svart 10.Mars.2011 Hvilket merke er det på RIBen da? finnes mange forskjellige 470 RIBer... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.