Jump to content

Plastikk spjeld i forgasser, kan det limes hvis knekkt?


BowFreak84

Recommended Posts

Holder på med en 2001 modell 4 hk Mariner 4 takt nå, jeg fikk denne hjem for ett par dager siden, og prøvde og starte den, ikke liv i det hele tatt, ga den en liten dram og da sveiv den.

 

Tok da av forgasseren og åpnet den, og der var det litt av ett syn som møtte meg, det var rene saltlaken der!! Det viste seg og være i hele bensinsystemet, så alt dette er nå tatt fra hverandre og begyndt og rengjøres.

 

Dysa i forgasseren endte det med at jeg måtte borre ut siden der hadde vært noen andre før meg og ødelagt alt av spor, så det var umulig å få skrudd den ut. Når jeg skulle ha av spjeldet til choken klarte jeg og knekke akselen, og det spjeldet og akselen er bare av plast! Støpt i ett helt stykke.

 

Er det noen som vet om det går ann og lime dette spjeldet med noe slik at det kan brukes? Kikker på sprengtegninger over forgasseren nå, og der på de deletegningene ser det ikke ut til at man får det spjeldet løst.. :/

Redigert av JohanM (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...