Jump to content

Verksted for Mercruiser hekkaggregat i Asker/Oslo/Drammen?


tomzern

Recommended Posts

Som topic sier, jeg trenger hjelp av en som har det riktige verktøyet!

 

Det er snakk om MR hekkaggregat (Pre-alpha). Jeg har 2 stk drev, det ene har riktig utveksling, men lekker girolje, det andre er i god stand, men har feil utveksling. Jeg vil flytte øvre del fra drevet med riktig utveksling over på nedre del av drevet med feil utveksling. Jeg tror også at det må byttes pakninger i den øvre delen som skal brukes, da det mest sannsynlig er i den øvre delen lekkasjen er.

 

Har i tillegg 2 transom som jeg skal ha satt sammen et bra av! Dette kan forklares nærmere om noen er interessert i å hjelpe meg med dette :smiley:

 

Mvh Tomzern

Link to post
Share on other sites

Det er en på Oksenøya til høyre for Fornebu, firma Ebbestad Motor (kontakt Tom), som også tar drev reparasjoner.

Har noen annonser på finn.no der du kan finne telefon nr.

 

Ellers så er Ravn å anbefale som nevnt.

 

Jeg har for salg to Alpha1 med utv. 1,81:1 og to transom fra 1988, kjørt ca 650 timer, har vært på Mercruiser V8 5.7L bensin motor om du skulle være interessert. Drev er i god stand, transom ok, ett har slakk i styrebolt.

Redigert av Chris284 (see edit history)

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...