tomzern Startet 12.Mars.2011 Del på Facebook Startet 12.Mars.2011 Som topic sier, jeg trenger hjelp av en som har det riktige verktøyet! Det er snakk om MR hekkaggregat (Pre-alpha). Jeg har 2 stk drev, det ene har riktig utveksling, men lekker girolje, det andre er i god stand, men har feil utveksling. Jeg vil flytte øvre del fra drevet med riktig utveksling over på nedre del av drevet med feil utveksling. Jeg tror også at det må byttes pakninger i den øvre delen som skal brukes, da det mest sannsynlig er i den øvre delen lekkasjen er. Har i tillegg 2 transom som jeg skal ha satt sammen et bra av! Dette kan forklares nærmere om noen er interessert i å hjelpe meg med dette Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Compromise Svart 12.Mars.2011 Del på Facebook Svart 12.Mars.2011 Vet ikke om noe verkstad i Oslo, men hvis du kjører noen mil til Båstad, så kan jeg anbefale Ravn's Garage. De har fikset både drev og utenbordsmotor for meg. Sitér dette innlegget /per Link to post
Chris284 Svart 15.Mars.2011 Del på Facebook Svart 15.Mars.2011 (redigert) Det er en på Oksenøya til høyre for Fornebu, firma Ebbestad Motor (kontakt Tom), som også tar drev reparasjoner. Har noen annonser på finn.no der du kan finne telefon nr. Ellers så er Ravn å anbefale som nevnt. Jeg har for salg to Alpha1 med utv. 1,81:1 og to transom fra 1988, kjørt ca 650 timer, har vært på Mercruiser V8 5.7L bensin motor om du skulle være interessert. Drev er i god stand, transom ok, ett har slakk i styrebolt. Redigert 15.Mars.2011 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.